090602

Det har varit en jobbig dag idag. Har haft nationellt prov i matte B, vilket gick åt helsikes som förväntat. Men det känns som "jaha?" Jag har bestämt mig för att jag gör det jag orkar nu mot slutet, sen får det vara. Så jag kommer inte få min gymnasiekompetens den här terminen i alla fall. Nu ligger min prioritering på bebisen och jag koncentrerar mig bara på vårat välmående, sen får allt annat vara.

Har bara sovit hela eftermiddagen. Jag gråter mest hela tiden när jag är vaken, så jag hade gärna sovit dygnet runt. Det är sååå jobbigt. Vill bara att det ska bli torsdag nu så att vi får åka tillbaka och få lite mer information om hela situationen. Tänkte försöka göra en tidig kväll så att jag är fräsch till imorgon då det äntligen är dax för gravidfotografering! Känns jätte roligt, men jag är rädd att jag ska bryta ihop. Äh, det blir nog bra. Ska stoltsera med min älskade mage!

Kommentarer
Postat av: Nina G

Skickar massa styrkekramar till dig Julia. Du är STARK, och tänk vilket mirakel att du har en fin bebis i magen!



Kommer bebisen ut för tidigt så kommer du säkert träffa min mamma. Hon jobbar med prematurbarn på Sunderbyn. Men jag håller tummarna att den lilla växer på sig några veckor till innan den tittar ut! Kramar!

2009-06-02 @ 18:09:15
URL: http://ninagustavsson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Huvvaligen. Hoppas verkligen att det löser sig med den lille i magen, och jag det tror jag absolut att det gör! :) Ni kommer bli sånna fina föräldrar du & Simon! Lite avis är jag också. Är jättenyfiken på hur bilderna blev! Sköt om er! kram!

2009-06-02 @ 22:34:59
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Britta

Finaste magen, åh, nog är det nog en liten fotomodell där i som koller posera stolt imorgon.



Jag ringer dig senare under dagen imorgon!

2009-06-02 @ 23:53:01
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: ida axelsson

åh vad roligt det är att läsa din blogg, julia!

känns som igår som du, jag och nela var där på björknäsplanen (under tiden vi hade någon slags handbolls-grej i bbk-stugan) och bestämde att vi tre skulle bli bästisar.

och nu ska du helt plötsligt bli mamma.

jättekul!

ta hand om dig!

2009-06-03 @ 02:08:41
URL: http://idaaxelsson.blogspot.com
Postat av: malin

GAH så bra bilden blev. men färgerna i bloggen

2009-06-03 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0