18 dagar till BF

Idag är det mycket behagligare ute - moln och lagom vind : )

Blev en ganska rejäl städning igårkväll. Dammsög, skurade och dammtorkade  i alla rum förutom i datarummet, det håller vi på med nu! Men jag kände att jag var tvungen ta en liten paus då jag började få så mycket sammandragningar.

Tidigare idag byggde vi ihop spjälsängen och satte ihop babysittern. Nu känns det verkligen som att det börjar närma sig :-D Fast igårkväll när Simon pratade med "magen" som han alltid gör innan vi somnar så insåg jag hur mycket jag faktiskt kommer sakna det. Självklart längtar jag ju mer tills vi får ha bebis i våran famn, men det är liksom våran lilla mysstund när vi ligger på kvällen och kommunicerar med bebis och pratar om våra förväntningar inför livet som en familj.

Tog ett kort på babysittern. Den är ju så fiiin, älskar färgerna och mönstret! Kort på spjälsängen kommer någon annan gång, då vi införskaffat oss lite "inredning" till den. Än så länge har vi bara en madrass! Så den är inte särskilt märkvärdig just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina färger! : )

2009-06-28 @ 21:04:14
Postat av: Anonym

/ Linn

2009-06-28 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0