Faderskapsintyg och IKEA

Imorse var vi på statshuset och skrev faderskapsintyg samt papper om gemensam vårdnad. Känns skönt att ha gjort det. Nu har bebis en pappa på pappret också : ) Och vi slipper tänka på det det första vi gör när vi kommer hem från BB.

Efter det åkte jag och mamma iväg till IKEA. Inhandlades mest grejer till bebis, och det var ju det viktigaste. Men visst slank det ner lite ljuslyktor och dekorationer i kundvagnen också : )

Hade tänkt lägga mig tidigt ikväll. Men riktigt så blev det inte. Började bråka med en plafond jag köpt och det slutade med att jag ringde hit Kenya som är elektriker. Kom inte riktigt överrens med den där jäkla lampan! Men nu är den i alla fall på plats, och vi har äntligen lite ljus från taket efter nästan fyra månader i den här lägenheten.

Nu ska jag diska undan och sen krypa ner i goooossängen!
Imorgon är det kontroll på sjukhuset igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0