Mycket bättre!

Tack för alla söta kommentarer. Det värmer i hjärtat att veta att människor bryr sig ♥

Idag mår jag mycket bättre. Har börjat förlika mig med tanken på att resten av graviditeten kommer bli ganska jobbig. Det är mycket därför jag varit väldigt ledsen. Jag liksom sörjde att min graviditet/förlossning/tiden efter förlossningen förmodligen inte kommer att vara som den "ska" vara. Imorgon ska vi i alla fall tillbaka till Sunderbyn. Det ska bli skönt att höra vad de kommit fram till och få lite information om vad som ska göras härnäst. Men jag känner mig positiv, och tror att allt detta kommer bli bra i slutändan.


Kommentarer
Postat av: malin

Hörru du!

Det kommer gå så bra så ska du se.

Du ska lyssna på mig ;)

Visst skickar du ett sms när ni är klara där?

kraaaaaaaaaaaaaaaam

2009-06-03 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0