Ingen klädlycka

Hämtade ut paketet med mina tunikor igår. Tyvärr så passade de inte alls. Det är svårt att ha vanliga kläder när man är gravid, passformen blir som fel. Men jag har hittat lite sommarkläder från 4mom och lovelymama som jag ska beställa. Mammakläder är bara så dyrt, fast då är de här två sidorna två lite billigare alternativ.

Nå ja, nu måste jag göra mig iordning. Halv tre ska jag och Simon på våran första föräldraträff : ) Jag är lite nervös faktiskt, men det ska bli roligt att träffa andra blivande föräldrar!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Britta

du vet väl att en viss Britta Lindmark vill se kläderna sen?



Ringer dig idag på rasten!

2009-05-05 @ 13:14:36
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0