Paus

Har haft en liten paus, från allt. Är verkligen i en rejäl svacka just nu. Jag är så less på att vara gravid, missförstå mig rätt. Men jag har så ont, ont, ont. Överallt. Jag skäms över dessa känslor då jag vet att det finns så många människor som gör allt för att få barn. Jag är tacksam och stolt, absolut, men just nu vill jag bara ha bebis i mina armar.

Igårkväll fick h*n sin första utskällning. Hade inte känt några fosterrörelser på hela dagen, men jag förväntade mig att det skulle sätta igång såfort jag la mig ner i sängen, som vanligt. Men icket. Simon pratade, buffade, lyste med lampa, allt som h*n vanligtvis reagerar på. Efter 20 minuter började vi prata om vi skulle åka in till akuten. Jag var livrädd, och jag grät. Men då helt plötsligt fick jag en ordentlig box i magen. Så underbart! Jag vet att jag kanske oroar mig lite väl mycket, men sån är jag.

Har två veckor kvar av skolan nu, och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt. Känns hopplöst. Ligger efter med allt. Men jag ska prata med min mattelärare imorgon och se hur jag ska fixa det här, så ska jag även boka in ett möte med en studievägledare. Nå ja, skolan finns ju alltid kvar. Hade bara varit skönt att ha gymnasiet färdigt innan bebis kommer.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Mattelektion imorgon klockan 8 och sen ska vi iväg till Storheden och Luleå och handla.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: "smygaren"

Sluta oroa dig det kommer lösa sig med allt.

2009-05-25 @ 06:54:59
Postat av: malin

Hej vännen, vilken liten retsticka ni har i magen.

Börja i så tidig ålder att skrämma slag på sina föräldrar ;)



Hoppas du hittar allt du är ute efter idag i Luleå.

Tycker vi får höras senare idag!



2009-05-25 @ 09:14:29
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Susanna

Kan förstå att det är jobbigt så här mot slutet, men ta det lugnt, vila mycke å pressa inte dig själv så mycke att göra grejer... KRAM!

2009-05-25 @ 16:08:00
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0