Pojkigt och flickigt?

Jag har ju nämnt här i bloggen att jag blivit såld på ett spjälskydd och påslakanset från Micki. Och så hade jag turen/oturen (?) att hitta just detta i ett nedsatt paketpris på dinomin. Istället för 798:- så kostar det nu 549:-. Galet dyrt, jag vet. Men har kollat runt en hel del, det är ungefär vad det ligger på i pris, så då är ju 549:- ganska lindrigt. Nå ja. Man kan ju alltid önska..



Men då är min fråga. Kan man ha detta påslakan till en pojke även fast det är ett rosa lamm mitt i allt? Skulle vara väldigt intressant att höra era synpunkter. Så kommentera gärna, anonym eller inte : )


Kommentarer
Postat av: Britta

Det är klart att det går bra.

Färgen var ju skitfrän, passar bra till båda, absolut!

2009-05-28 @ 09:59:19
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Susanna

Klart du kan ha det till en pojke oxå! var ju jätetfint!



Nu måste jag ju som sömmerska rycka in och säga att 549:- för ett spjälskydd är ju galet, köp hem material så syr jag ihop det åt dig för en hundring:D

2009-05-28 @ 16:29:33
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Nina G

Det som hindrar små pojkar för att ha rosa är ofta föräldrarnas rädsla för hur andra ska uppfatta det. Så kör på så länge ni tycker att det är fint! Bebisen kommer ju inte smälla i dörrarna där hemma och skrika att det är skitfult. ;)

2009-05-28 @ 17:26:39
URL: http://ninagustavsson.blogspot.com
Postat av: stinita

Sååklart kan du det!

2009-05-28 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0