Stäääda

Det var jätte härligt på jobbet! Ååå, vad jag har saknat dessa människor. Vill verkligen tillbaka och jobba nu! Jag är avundsjuk på alla som har ett jobb att gå till i sommar. Men jag har ju planer på att börja jobba lite extra i december, kanske till och med tidigare om det går. Vi får väl se hur saker och ting ser ut till hösten.

Skulle behöva göra ett sista ryck med städningen nu. Har egentligen inte så mycket kvar, men känns som att det ligger saker överallt. Men jag måste verkligen göra det idag för imorgon ska vi bjuda Malin & Johan på middag. Ska göra egen potatisgratäng och fläskfilégryta! Vi får väl se hur det blir : )

Nu sätter jag igång.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte behöver du städa för vår skull ;) haha..

2009-05-28 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0