Min onsdag i korthet

Håret blev brrra! Ungefär som det var innan, fast lite uppfräschat! Utväxten är inte lika hemsk längre.

Fick mina linnen från H&M idag. De med spets var lite stora upptill, så jag ska ta och sy in dem. Känns då skönt att ha lite kläder inför sommaren nu, inväntar bara mitt paket från Ellos.

Ikväll har jag och mamma varit och hälsat på mormor. Ätit glasstårta och myst. Hon är så kärleksfull och omtänksam min mormor, och hon betyder så otroligt mycket för mig! Hon är mycket och känner på min mage, jag tror nog hon är lite stolt över att bli gammelmormor : ) Älskade mormor

Kommentarer
Postat av: mallan

yey! vad sa du om vädret? vilken kanal kollade du på? hemma på min gata är solen stor och lyser över hela gården. vet inte hur det är hos dig då ;)

2009-05-21 @ 09:54:02
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Britta

Du får ta och hälsa mormor och mamma från mig nästa gång.



Om du bara visste hur avundsjuk jag är på dem som får känna på magen.. Men, snart får jag snoosa på världens finaste lilla pyre!

2009-05-21 @ 14:06:09
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0