Busfrö

Idag är det inge vidare bra väder alls, det regnar och är kallt. Men det gör mig inte något, vi hade planerat in städdag idag ändå så : )

 Måste bara få skriva lite om igår kväll när jag gick och la mig. Bebis vaknade som vanligt när jag la mig ner. H*n började sparka lite lätt ner mot urinblåsan, men efter en stund blev det party där inne! H*n började vända och vrida sig riktigt ordentligt, och det syntes så tydligt på magen! Var som en liten alien. Det såg läskigt ut, men det kändes underbart! H*n höll på en stund, typ 10 minuter. Jag klev upp och hämtade kameran för att filma, men då somnade h*n om. Kameran står i alla fall på nattduksbordet, så att jag är redo tills nästa gång!

Jag ville egentligen bara filma för Brittas skull. Även fast hon är nästan 400 mil härifrån vill jag att hon också ska få se hur allt utvecklas. Nästa gång vi ses är magen borta och bebis har anlänt. Så om jag ser det på det sättet blir jag egentligen bara jätte lycklig, för då är det inte alls särskilt avlägset. Jag har två saker att längta efter! Britta ska ju som de flesta redan vet bli gudmor åt det här lilla livet. Vilket var ett självklart val, och när jag sa det åt Simon svarade han bara "Jag tror inte att vårat barn hade kunnat få en bättre gudmor". Jag hade inte kunnat säga det bättre själv!

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag älskar dig!

2009-05-06 @ 23:05:10
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0