BVC-besöket

Orkade inte blogga igår på grund av huvudvärk så därför blev det inget inlägg efter BVC-besöket. Det gick bra på BVC igår. Gabriel fick massa beröm som alltid, och jag är så himla stolt över min lille gosse ;-) Han väger nu 5135 gram, är 60,5 cm lång och har ett huvudomfång på 39,5 cm. Jag tyckte att han hade gått upp lite, cirka 500 gram på 5 veckor. Men vår BVC-sköterska sa att jag inte kan "jämföra" honom med andra barn och att hon tyckte han ökat på bra, mycket bra till och med. Gabriel är modell-mini (efter sin pappa) och han växer i sin egen lilla takt :-)

Idag blir lilleman 4 månader också, det kommer ett "Gabriel 4 månader"-inlägg lite senare :-)

Nu ska jag fortsätta städa innan Gabriel vaknar! Det blev ju dessvärre inte så mycket av det igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0