Farsdag

Vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans alla 3. Gabriel sov till 10 (!!) och strax därefter väckte vi Simon. Pojkarna fick ligga och gosa i sängen medan jag gick och förberedde frukost. Simon fick öppna sitt paket som innehöll boken Svensk Maffia :-) Sen har vi egentligen inte gjort mycket mer än legat i soffan och busat! Gabriel är så himla busig, världens finaste kille!

Och dagens middag bestod av kycklingfilé, ris och ädelostsås, smarrigt!



Och till efterätt serverades en enkel gräddtårta innehållande mosad banan, drottningsylt och på tårtan var det riven daim-mjölkchoklad :-)

 

Nu ska jag slänga mig i soffan med mina pojkar igen :-) Ikväll står "Vem kan slå Filip och Fredrik" på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0