Godmorgon torsdag!

Hihi, jo det är faktiskt godmorgon för oss här i huset. Jag vaknade 10 och Gabriel sover ännu! Men han har vaknat och ätit både 5.30 och 9.00.

Sitter och väntar på att kaffet ska bli färdigt så jag får mig en kopp och blir som folk :-) Morgonkaffet är verkligen det godaste kaffet, det skulle jag inte klara mig utan!

Igår köpte vi oss förresten en uplight-lampa. Har länge funderat på en sån och tänkte köpa en på måndag i Luleå men då av en slump hittade jag en begagnad på blocket igår och den var till och med finare än den jag tänkte köpa så jag och mamma åkte och hämtade den :-) Skönt att vi nu slipper ha mörkt eller jätteljust i vardagsrummet! Bra med dimmer, mysigt blev det! :-)

Nu ska jag äta min frukost/lunch. Sen när lilleman vaknar ska vi göra oss iordning och promenera iväg till Frida och Alvin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0