Grr..

Det var massvis med folk på stan idag, alldeles för många! Svor ännu en gång över alla föräldrar med barnvagn som tror att just DOM har nån jäkla förkörsrätt?! Jag tror inte att jag äger vägarna bara för att jag kör barnvagn! Och jag fullkomligt avskyr folk som bara MÅSTE gå brevid varandra. Om det är trångt så går jag antingen framför eller bakom personen jag går med, jag försöker inte köra över eller gå över dom. Idag hade jag verkligen lust att säga elaka ord eller stoppa upp lite armbågar i folks ansikten, men jag har en spärr som säger att man inte gör så ;-)

Nåja.. Kvällen har i alla fall varit lugn. Vi har bara myst alla tre här hemma i soffan. Vi la Gabriel kl 21.00, vilket kanske inte var så himla populärt till en början. Men han somnade ändå ganska omgående! :-)

Nu ska jag också lägga mig. Imorgon ska jag och mamma till Storheden och handla mat och lite julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0