Härlig start på den nya veckan!

Inatt har jag sovit riktigt dåligt, tittade på klockan sista gången 03.18.. Så jag är lite trött idag. Lillälsklingen ligger och sover just nu och när han vaknar ska vi göra oss redo och gå ut på en promenad i det härliga vädret! Idag är det verkligen underbart vinterväder: massa snö, sol och 4 minusgrader! Så underbart med SOL, det har verkligen varit mörkt och deppigt de senaste veckorna. Känns som att det är en bra dag att börja mitt "nya" liv på ;-)

Efter promenaden är det städa som gäller, måste få lite ordning här hemma. Har mest kastat runt saker nu på senaste. Har lyckats slarva bort en viktig pärm också (?), eller pärmen är inte så viktig men ett papper där i. Nåja, jag hittar det nog tillslut :-)

Och ikväll kommer Gabriels mormor hit på middag, ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0