Julia ska ut och jobba!

Jajjemen, jag har precis bokat upp mig för lite jobb kring jul och nyår! Det blev inte så mycket som jag hade hoppats på, men jag känner mig ändå väldigt nöjd att jag fick någonting överhuvudtaget :-) Julafton är jag givetvis ledig! Skulle inte för allt i världen inte vara närvarande på Gabriels första jul, även fast han själv inte har sån stor koll på vilken dag det är :-) Jag älskar ju att vara föräldraledig och spendera dagarna med Gabriel men jag saknar faktiskt att jobba, och det ska bli så roligt att träffa alla härliga människor jag jobbar med! :-D Simon jobbar ju aldrig röda dagar så det blir han som får vara hemma med lilleman de dagarna jag jobbar.

Nu vaknade Gabriel precis så vi ska lägga oss i soffan och gosa lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0