Kärt återseende

Idag hade jag egentligen tänkt kliva upp och göra lite ärenden på stan, men när väckarklockan ringde var det så himla skönt att ligga kvar. Och så fick det bli :-) Vi klev upp 9.40 och hann precis äta frukost innan Gabriel vaknade.

Klockan 12 kommer Britta och hämtar mig så ska vi till Sävast trädgård och kika lite. Dom har ett ganska stort utbud på té och de säljer mitt favorit-té "päron & yoghurt".. Jag är egentligen ingen tédrickare, men det där tét är supergott!

Senare i eftermiddag kommer Henke hit, och som jag längtar! Vi har inte umgåtts sen någongång i våras och han har inte träffat Gabriel ännu så det ska bli roligt :-)

Nu ska Gabriel få lite käk innan jag ska iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0