Så mycket kärlek och lycka!

Jag och Gabriel har haft en riktig mysmorgon. Vaknade 8.30, Gabriel fick äta och så låg vi och gosade till strax efter 9 :-) Han är så himla härlig med alla ljud och miner han gör hela tiden, min lilla sötpojk! Han lyser upp alla mina dagar. Kärleken jag känner till Gabriel kan jag omöjligt förklara i ord. Det är för stort, för mäktigt. Han är det bästa jag gjort. Han är mitt allt!

Klockan 13 ska jag och Gabriel möta upp Linn och Ebba så ska vi gå tillsammans till Öppna förskolan. Det kommer nog bli riktigt trevligt :-D

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vad jag blir rörd när jag läser om dina känslor för Gabriel. Det är underbara känslor, jag vet :)

2009-11-12 @ 14:25:01
Postat av: mamma/mormor

Vad jag blir rörd när jag läser om dina känslor för Gabriel. Det är underbara känslor, jag vet :)

2009-11-12 @ 14:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0