Sakna

Dumlekakorna blev jätte goda! Men jag har faktiskt aldrig ätit det så jag har inget att jämföra med :-P

Ikväll har gudmor Britta varit på besök. Gabriel hade dock hunnit somna för natten innan hon kom. Men det var skönt att få lite tid bara vi också :-) Hon kom med jättefina presenter åt Gabriel, en supersöt julbody och vita velourbyxor! Så söta. Vi kommer verkligen sakna henne när hon flyttar till Umeå i februari :-( Men tack och lov är det inte så långt och vi kan ju åka och hälsa över en helg till exempel! Jag gillar Umeå, det är en fin stad! Skulle faktiskt själv kunna tänka mig att flytta dit, Simon också. Och det är ju faktiskt Simon och Gabriels stad - "Björkarnas stad" ;-)

Nu är det dax att sova.. Ska upp imorgon och gå till vårdcentralen.. Sen blir det promenad med Frida och Alvin :-)

Imorgon ska Simon äntligen vaccinera sig mot svinis, känns så bra med tanke på att han ibland jobbar på förskolor/skolor/fritids. På torsdag är det min tur! Skönt med tidsbokning :-)

Kommentarer
Postat av: Stinita

HAHAHHA, björkarnas stad! det var ju bäst!

2009-12-01 @ 00:08:54
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0