Slödag

Ja attans vad slö jag varit idag! Har faktiskt riktigt dåligt samvete. Eftersom att morgonpromenaden med Malin blev inställd bestämde jag mig för att sova vidare istället. När jag sen vaknade insåg jag att vi inte hade någon ordentlig frukost hemma, så det fick bli en hallon/blåbär/banan-smoothie och kaffe till frukost istället. Sen så har vi gjort i princip ingenting. Jag har tvättat några maskiner med barnkläder och Gabriel har legat och tränat i babygymmet :-) Han har blivit relativt stadig i nacken nu, lite vingligt än bara :-) Ikväll kommer ju Britta hit och tittar Criminal Minds i vanlig ordning så jag har precis satt in en hallonpanacottapaj i kylen. Förhoppningsvis hinner den stelna nog till den ska ätas :-P

Nu ska jag plocka undan lite här hemma.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Du har väl lagt undan en bit till mig imorrn?

2009-11-19 @ 22:14:29
Postat av: Julia

Hihi. jodå ;-)

2009-11-19 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0