Slut på dagen

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Simon tog Gabriel imorse och lät mig sova ut, så jag klev inte upp förän 11 :-) Har haft så svårt att sova då jag har haft konstant ont i magen sen förra torsdagen. Och ja, jag vet varför jag har ont och förhoppningsvis ska det gå över snart. I eftermiddags var jag och mamsen till Storheden och handlade lite nödvändigheter (läs mat). Sen har kvällen varit lugn, lite spring till tvättstugan bara! Ikväll har jag och Gabriel duschat tillsammans för första gången. Han börjar bli så stor för badbaljan så vi testade en ny variant! Och han låg bara och mös, han älskar verkligen att bada :-) Synd bara att vår duschhörna är så liten, annars hade vi kunnat duscha tillsammans alla 3.

Nu ska jag natta Gabriel och sen ska jag och hjärtat mysa ner oss framför en film med glass och chokladsås :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0