1 år och 7 månader tillsammans, 1 år sedan plusset och ♥:ts namnsdag

Idag har jag och Simon varit tillsammans i 1 år och 7 månader. Det låter så himla lite eftersom det känns som att det alltid varit vi :-)

Idag är det även 1 år sen jag gjorde graviditetstestet som visade att jag var gravid. Även fast jag hade mina misstankar om att jag var gravid kom det som en enorm chock och det tog oss ett bra tag att smälta det. Det var alltså inte en planerad graviditet, men absolut inte oönskad! Gabriel är mitt liv och han gör mig till världens lyckligaste människa!

Simon har även namnsdag idag! Inte för att vi tycker att det är mycket mer än ett "Grattis", men några extra pussar har han fått ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att det inte går som man planerar, nu har vi ju fått våran älskade Gabriel till världen :)

2009-10-28 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0