Pyssel och fix

Det blev visst inga pix idag. Har pysslat med annat så det hade jag helt glömt bort! Idag har Malin och Maria varit på besök! Det blev mest gravid- och bebissnack såklart, men vad annars hade man kunnat förvänta sig med två gravida och en bebisförälder i samma rum :-) Vi hade det i alla fall mycket trevligt! Sen så färgade söta Malin mitt hår, en chokladbrun nyans blev det. Har även varit och handlat allting till dopet ikväll, skönt att det äntligen är färdigt :-)

Kom förresten på klockan 18 idag att jag skulle ringt prästen igår och berättat vilken psalm vi valt! Det hade jag helt glömt bort och vi hade inte lyssnat igenom psalmerna. Men testade en som hade en fin titelt och den var så himla fin, en perfekt avslutningspsalm! Som jag längtar till lördag alltså! :-)

Nu ska jag plocka ögonbrynen och sen sova. Imorgon ska jag baka massa maräng hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0