Ingen hit

Hade ju inte tänkt gå något till gallerian idag, men planerna med Frida blev inställda så jag kände att jag var tvungen ta mig ut! Ringde Vicky och hon var inte särskilt svårflörtad :-) Så jag gick dit och kollade på hennes och Simons superfina lägenhet, fikade kaffe och bulle och sen gick vi inåt stan. Kollade dock inte så mycket på vad som egentligen fanns där, var massvis med människor överallt! Hua.. Blev i alla fall jätte besviken över bebisavdelningen på Kappahl! Den var pytteliten och kläderna var så himla tråkiga. Så vi gick till Buketten och där hittade jag en blomma till sovrummet, men ingen kruka. Sen så tyckte jag det var jobbigt att försöka hitta en duglig blomma i all trängsel. Så jag ska göra ett nytt försök imorgon och se om de har någon fin kruka på Interflora som passar. Känns lite onödigt att köpa en blomma om man ändå inte har en kruka till den :-)

Torsdag idag = Criminal Minds-mys ikväll med älskade vän Britta :-)

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag längtar!

Spara plats i era magar för apelsinkrokant kladdkaka : )

2009-10-29 @ 16:12:21
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0