Mycket nöjd!

Luleåtrippen gick bra! Det tog 5 minuter inne på tygaffären så hade jag bestämt mig vilket tyg jag ville ha! Hade först tänkt ta ett mönstrat tyg, men jag insåg rätt snabbt att jag nog inte är såpass bra på att sy så att det blir snyggt med skarvar. Så det fick bli ett enfärgat plommonfärgat tyg. Jätte fint! Nu ska jag bara låna mammas symaskin. Det blir nog helgens projekt :-) Eftersom det gick så fort därinne gick jag in till Kappahl också där jag hittade ett par tuffa jeans till Gabriel. Mest tänkt till dopetfikat då! De är i storlek 62 men mycket mindre är de byxor jag har hemma i 62, så jag chansade och köpte dem. Det är ju 30 dagars öppet köp, så då kan jag ju till och med byta dem här i Boden om de inte passar (Kappahl öppnar i slutet av månaden).

Lilleman sover, åh vad jag ska pussa honom när han vaknar! Även fast jag bara varit ifrån honom i 2½ timme så känns det så himla skönt att komma hem!

Nu ska jag och Simon fixa lite lunch! :-)

Kommentarer
Postat av: Susanna

vad är det du ska sy för något?

2009-10-07 @ 13:51:12
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0