Update angående "hackningen"

Kontaktade Windows live (hotmail) inatt och har idag fått ett svar där jag ska besvara 16 totalt värdelösa frågot angående mitt konto. Minns inte ens hälften av allt. Vi får väl se om jag får tillbaka den.. Har rätt mycket jag gärna hade velat ha kvar där, bland annat alla kontakter på msn. Tradera ringde jag på morgonen, och de har nu raderat mitt konto. Är en jäkla tur att jag är så pass Tradera-beroende som jag är och loggar in på min användare flera gånger per dag och fick syn på detta.. Det var ju trots allt försök bedrägeri i mitt namn, kommer därför att polisanmäla detta. Men hur mycket energi polisen lägger på det är en annan femma. Men det går ju att spåra personen via kontonumret. Googlade lite och det är tydligen flera som drabbats av just detta under augusti och september. Tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt och måste förstöra för andra! Men men, vi får väl se om jag skaffar någon ny Traderaanvändare, känner mig inte så sugen just nu. Men Tradera är min drog, så jag kanske inte klarar mig så länge :-)Så ett tips från mig: Radera era inloggningsuppgifter från Tradera på mailen!

Nu ska jag ta en dusch och sen göra mig iordning lite. Jag och Gabriel ska iväg till Luleå och gratta kusin Fanny som fyller 5 år imorgon :-) Fanny är ju min kusin, men egentligen hade det "passat" mer om hon vore Gabriels kuusin. Men han är ju kusinbarn! Konstigt att det inte finns något namn när man ändå är såpass nära släkt, eller finns det?


Kommentarer
Postat av: malin

Jo Fannys barn blir tremänning (stavning?) med gabriel :) annars finns det inte så mkt mer ord vad jag vet

2009-10-05 @ 14:39:44
Postat av: malin

Nä det är ju sant iofs. Men mamma har en kusin som är i mina syskons ålder, vi har mer sett honom som vår kusin. :P



Åk nu så du kommer hem någon gång!!

2009-10-05 @ 14:54:26
Postat av: malin

men ååååh! Segos :p

2009-10-05 @ 16:00:49
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0