-

Jag har sååå ont i magen! "Tant Röd" kom i måndags som ett brev på posten. Det första jag utbrast var "men va faaaaan!?". Jag skulle ju vara utan mens i minst ett halvår till efter förlossningen, eller så länge jag ammar i alla fall. Men tyvärr kan man inte styra över allt. Nå ja, bara hålla tummarna på att den försvinner när jag börjar med preventivmedel igen, vilket förhoppningsvis sker redan på fredag då jag ska på efterkontroll. Inga småsyskon än på många år :-)

Ikväll bjöd vi in oss själva på middag hos Gabriels mormor och Björn. Alltid lika trevligt! :-)

Nu ska jag leta upp några alvedon och sen är det sovadax!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: malin

Tss jag sa ju att det var det, när vi spelade kort :)

2009-09-23 @ 10:16:15
Postat av: Johanna

Din blogg är så mysig att läsa. Man märker hur du verkligen älskar mamma-livet! Och jag är liiite avis, för jag vill också ha en liten trulls. Hihi, nångång så ;)

2009-09-24 @ 11:36:35
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0