En riktig skitdag!

Det har verkligen varit en jobbig dag, allting har verkligen gått emot mig.. Jag har nog gråtit trettioelvatusen gånger idag. Nåja.. Ny dag imorgon, då ska jag försöka fixa allt.

Men jag har en fråga till alla läsare. Vad använder ni för kamera? Min älskade mamma köpte ju mig en kamera i födelsedagspresent.. Tyvärr är den inte alls bra, 1 av 20 bilder blir det bra kvalitet på.. Ser typ jämt ut som att det är kväll, och att knäppa kort på kvällen är helt uteslutet.. Vi har donat på hur mycket som helst med inställningarna men det blir inte bättre. Idag var vi in till stället där den är köpt och de fixade med inställningarna och sa att vi skulle ge det en dag eller två, annars komma in och reklamera den.. Och ja.. Den SUGER än :-( Känns så förbaskat tråkigt då jag nu verkligen har något jag vill dokumentera - Gabriel! Känns som att jag har alldeles för få foton på honom.. Nåja.. Får gå in imorgon igen.. Men nu behöver jag vet vad för jäkla kamera jag ska köpa. Vill ha en vanlig digital och till rimligt pris, det vill säga max 2500:-.. Men det känns hopplöst..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har haft en vanligt digitalkamera från clas ohlson för 1000kr tills nu när jag köpt en systemkamera:)

2009-09-29 @ 00:07:04
URL: http://naattiiiss.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kamera, väska, uv-filter och minneskort gick på 5200kr, kom undan väldigt billigt med en systemkamera jag är kanonnöjd med:)

2009-09-29 @ 09:17:32
URL: http://naattiiiss.blogg.se/
Postat av: Nina G

Jag har en systemkamera(Sony A200), men jag förstår ju att en digitalkamera är lättare att ha med sig. Jag skulle ha köpt en Canon IXUS100IS. Kostar runt 1895,- i Norge i alla fall. Lycka till. <3

2009-09-29 @ 18:43:34
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0