Balkongmöbler

Vagnen är inte det enda vi köpt idag, vi har även handlat balkongmöbler! Förra året hade vi något provisoriskt då vi varken ägde eller hade "tid" att fixa på balkongen då det kändes som att vi i princip bodde på sjukhus i och med de 2 besöken i veckan på spec mvc och så veckan på neo i Umeå. Men i år ska jag göra vår balkong till en mysig liten uteplats :-) Vi har en väldigt liten balkong men då hittade jag ett fint set i vitt på Coop till ett överkomligt pris så då kunde jag bara inte motstå! Nu känns det dock som att jag inte vill handla något på flera månader eftersom det blivit väldigt mycket denna månad! Gabriel ska få sin egna lilla stol då jag hittat en supersöt barnstol på jysk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0