Goddag från Åland!

Gårdagen var verkligen lååång och jag drog en lättnads suck när vi kom fram igårkväll. Vi reste i 13 timmar så vi var ganska trötta alla tre! Gabriel skötte sig exemplariskt hela dagen och humöret var på topp :-) Inte en knyst under flygresan när man själv ville skrika för att det gjorde så ont i öronen! Från Arlanda tog vi sen flygbussen till Cityterminalen och när vi kom fram till dit blev vi upplockade av S farbror så åkte vi ut till Ösmo och hälsade på S farmor. Det var jättemysigt! Sen bussade vi vidare till Kapellskär och därifrån tog vi färjan över till Mariehamn. 

Idag får vi besök av min kusin Ramona, och sen ska vi ut och promenera. Jag har verkligen längtat efter Mariehamns underbara promenadvägar! Och naturen.. Jag älskar verkligen det här stället, men det är ju trots allt här jag föddes och bodde i nio år. Synd bara att det är så långt hemifrån..

Nu ska jag ta en påtår på kaffet och göra mig iordning!
Hoppas ni har det bra - det har i alla fall vi! :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0