Packat och klart

Vi har haft fullt upp hela dagen. Gjort ärenden på stan, packat, städat med mera! Det är så förbaskat mycket som ska med till Gabriel :-) Eftersom att allt är svindyrt har jag med mig blöjor och gröt så det räcker hela veckan och sen har jag även med mig lite burkmat. Men jag undrar vad de kommer tro när de scannar resväskan och ser burkmatspackningen, haha. Jag har alltså rullat in maten i wellpapp och tejpat och sen satt det i en skokartong för att de ska hållas hela! De kanske tror jag smugglar något?! :-) Är i princip färdig med packningen. Är bara Gabriels kudde, samt min necessär som ska ner imorgonbitti.

Nu ska jag bara vänta tills klockan är 00 så jag kan betala räkningarna och sen är det bums i säng. Ska upp 5.30 imorgon och vi är framme på Åland 22 (21 svensk tid), så vi har en lång dag framför oss! Blir kanske någon mobilblogg under morgondagen om jag orkar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0