100815

Imorse fick jag lite panik när jag vaknade. Gabriel satt på sängkanten på VÅR säng och dinglade med benen med världens största leende på läpparna. Saken är den att varken jag eller S minns att vi lyft över honom till oss inatt. Antagligen har ju någon av oss gjort det (förmodligen jag) men har verkligen inget minne av det.. Huvva.. När jag var runt 10-12 år gick jag väldigt ofta i sömnen, men jag hoppas verkligen inte att det är något som ska komma tillbaka. Speciellt inte nu då vi har lilleman..

Det har blåst storm här idag. Tråkigt eftersom solen varit närvarande hela dagen och jag hoppades få gå ut till lekparken med lilleman men det var alldeles för kallt. Så vi har bara varit inne och busat istället.

Imorgon hade jag tänkt mig till arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande. Har hittat 2 jobb på ams.se som jag tänkt söka men tycker det här med CV är alldeles för svårt. Får väl se vad de säger! Måste ringa bemanningsenheten och be om lite intron också, är så sugen på att prova jobba natt. Jag tror verkligen det hade varit något för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0