100826

Det var roligt på öppna förskolan idag. Gabriel roade mest sig själv, lekte med dockskåpet och i köket hihi. Ska nog köpa honom ett minikök och lite inredning då han har visat flera gånger nu att han gillar det :-) Måste bara se så att det får plats i hans pyttelilla rum. Fast en liten Briospis ska nog inte vara några problem.

Efter öppnis gick jag, Victoria, Malin och Arijana plus kids till stan. Skorna jag tittade på hade kommit in i min storlek så jag var ju bara tvungen prova dom ;-) Och de var till min stora förvåning gudmoligt sköna och lätta att gå i. Men så blev jag snål och bestämde mig för att lägga undan dom till imorgon istället.. Sen ringde jag till S och sa "Om du älskar mig så ska du veta att det finns ett par skor undanlagda tills imorgon på EuroSko".. Haha..

Nu ska jag plocka ur köttfärslimpan ut ugnen. Hade köttfärs som behövde tillagas så nu slipper man det tråkmomentet imorgon! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0