Barnkammarböckerna

Imorse var målaren hit med tapetböcker. Det tog oss ungefär 1 minut att välja eftersom vi redan visste vilken vi vill ha. Så på torsdag börjar han med vårat vardagsrum! Känns verkligen jättebra! Kommer bli kanonfint.

Idag har vi bara myst på här hemma. Hjärtat har varit ledig så vi har mest legat i soffan och gosat alla 3! :-)

Har precis klickat hem den silvriga- och den vita barnkammarboken från adlibris.com. Blev glatt överraskad när jag skulle betala och det var extrapris (149 kr)! Det blir som en födelsedagspresent av en del av pengarna Gabriel fick av sin farfar, resterande pengar åker ner i sparbössan. Hans fina sparbössa som han fick av Johanna och Daniel i födelsedagspresent!

 

 

Ikväll ska jag roa mig med att tömma vitrinskåpet och imorgonkväll ska vi bygga ihop den nya bokhyllan och montera på vitrindörrarna. Just nu har vi ju en svart billybokhylla med vitrindörrar från ikea men med ikeabeställningen kom en vit bokhylla istället. Snart är vårat vardagsrum vitt, vitt, vitt! :-D


Kommentarer
Postat av: Susanna

Guu vilken fin sparbössa!!! blir riktigt inspirerad till min lille gudson som fyller 1år i september:)

2010-08-10 @ 23:55:15
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/utomslalom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0