IKEA leverans

Idag har vi bara varit hemma och myst. Britta var hit på en kopp kaffe efter lunch så Gabriel fick busa med sin gudmor. 15.30 kom våran beställning från ikea och jag är riktigt, riktigt sugen på att börja med rummet nu. Men på tisdag sätter jag igång, senast onsdag. Vill verkligen få det klart nu så jag vet om det blir lika fint som i mitt huvud eller om det blir total katastrof, är lite rädd för det sistnämda. Men vi får väl se, jag vet ännu inte om jag är nöjd med Micki-setet men det är svårt att spekulera i när det inte finns någon helhet. Äh, nu ska jag sluta tjata om det där rummet.. Ska sysselsätta mig med att gå igenom garderoberna i hallen istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0