Kaos

Det gick jätte bra för Gabriel hos tandhygenisten igår. Det första han gjorde när han såg henne var att sträcka upp händerna och gå till hennes famn! Det är tur att han är social vår lille parvel :-)



Här har Gabriel på sig sina fina Kavat-sandaler han fick av gudmor på sin födelsedag! Inte den bästa bilden, men de är supersöta. Ska fota dem någon dag! Han får beröm över dom nästan varje gång vi går ut, och det är ju roligt.

Sen fikade vi ju med Nina, Marlena, Nelson, Malin, Stina, Elina och Saga. Barnvagnsmaffian! :-) Det var jätte mysigt och han var så söt lille Nelson. Åh vad man blir bebissjuk när man ser en liten! Fast Gabriel är ju min lilla bebis ännu!


Idag har målaren varit hit och spacklat, och imorgon eftermiddag är det färdigtapetserat. Just nu tänker jag inte så mycket på just tapeterna utan på att det ska bli gudomligt att slippa känna att vi bor i en skokartong. Det är fullproppat med grejer överallt och jag får nästan ångest av det. Vi har en fotölj i köket! Nåja, tur att det snart är över :-) Idag har vi i hållit oss hemifrån tills det var dax för Gabriel att sova för natten för det är ingen höjdare med en nyfiken liten och spackel som ska torka ifred vill jag lova!

Imorgon blir det våffellunch hos Kristina, Andreas och Vendela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0