Me love!

Hittade dessa underbaringar på EuroSko tidigare i veckan. För första gången i mitt liv känner jag ett BEGÄR efter ett par skor. Jag fullkomligt älskar dom! Jag är lite osäker om de passar på min högerfot som fortfarande tenderar till att svälla lite men jag måste bara prova! Har nog aldrig gått i såna höga klackar tidigare. Men kilklack är min verkligen absoluta favorit, och väldigt lätt att gå i. Men med en klack på cirka 10 cm blir jag 186 (!!) cm lång. Jag skulle aldrig kunna använda dom när jag är ute med S, eller så kan jag det så får folk något roligt att titta på! :-) Jag är ju redan 6-7 cm längre än honom! Måste nog kila in till EuroSko i veckan!


Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Får verkligen hoppas på det att han får stanna :)



Så synd att ni fick en sådan traumatisk upplevelse i början av eran tid, tur att de vände =)

2010-08-22 @ 15:16:16
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0