Micki

Nu är det mitt, eller Gabriels egentligen! Bordet och de 2 pallarna var det jag hittade en annons om på Blocket. Har länge, länge velat ha den här kombinationen men uteslöt det pga priset. Funderade där ett tag också på att bara köpa 2 pallar och ha till lackbordet som jag köpt. Men nu när jag hittade ett helt set i fint skick till 1/3 av nypris kunde jag bara inte låta det passera, men jag velade in i det sista faktiskt. Men det gör jag iofs med allt :-) Tror i alla fall att det kommer bli superfint när allting är färdigt och det står på plats!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fiiint :-D!

2010-08-02 @ 16:34:33
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Linn K

Så himla fint! :)

2010-08-10 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0