Oroligt

Här hemma hos oss har det varit en riktigt orolig natt. Gabriel har varit så ledsen största delen av natten.. De flesta gångerna somnade han om själv men två gånger gav S honom välling och då åt han 100 ml båda gångerna. Drömmer han mardrömmar eller varför är han så orolig varje natt? Jag känner mig helt maktlös.. Vet inte alls vad vi ska göra..

Idag har vi inga direkta planer.. Och det är faktiskt rätt skönt det med! Lite tvätt och städ är väl det som måste göras. Känns som att jag inte ens orkar gå till ica och handla middagsmat. S jobbar till 18 och det är ju en evighet dit, vi saknar honom här hemma.. Gabriel har knappt sett honom i veckan, så det var bra att de fick lite kvalitetstid igår!

Och vi måste verkligen skaffa en diskmaskin. Tvi för att diska alltså! Vissa dagar känns det som att jag inte gör annat än står vid diskbänken. En diskmaskin hade verkligen sparat tid och gjort mig på så mycket bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du frågat på bvc vad dom tror det kan bero på?! Dock tror jag att det går över med tiden, men det är ju jobbigt. Både för er, och för lilleman. :(



Köp en bänkdiskmaskin? Jag gillar inte heller att diska. Köket ser så fort stökigt ut när man har disk. Även om det inte är mycket disk. :// Sist men inte minst ha en skön slödag!

2010-08-28 @ 10:51:27
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får kanske göra det?



Ah okej, då förstår jag. :/ Annars hade det ju varit perfekt att ha den i ett skåp.

2010-08-28 @ 11:05:58
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0