Sömntutor

Ja det är jag och Gabriel idag det! Lilleman vaknade 5.00 imorse, en natt helt utan avbrott! Trots endast 5 timmars sömn kände jag mig PIGG för en gångs skull. Efter i drömmarnas trädgård, frukost och lite bus somnade han igen 6.45. Jag passade på att diska undan och gick och la mig igen runt 7.30 och sov till 10.50! Och lilleman sover ännu. Men han är nog påväg att vakna snart, hör hur han rullar runt i spjälsängen :-) Då blir det lunch och sen iväg till arbetsförmedlingen. Har egentligen ingen lust alls, men jag hoppas det går fort där borta. Måste upp på stan och leta nå jeansleggings. Fick ju ett presentkort på Lindex av svärmor när jag fyllde år så det passar ju bra!

Nu är det någon som vill att jag kommer och plockar upp honom! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0