Till jobbet och tillbaka

Stackars Simon. Igår när han frågade hur han jobbade idag svarade jag självsäkert "7-16". 7.30 ringer han mig från jobbet och ber mig kolla hans schema där det visade sig att han visst jobbade 12-18! Vad hemsk jag kände mig, var helt säker på att han började 7. Nåja, nu har jag honom hemma igen i ett par timmar :-) Det passade ändå ganska bra eftersom då kan han följa med till tandhygenisten som Gabriel ska till idag.

Efter besöket hos tandhygenisten ska jag och Gabriel äta lunch på stan och efter det ska vi träffa Malin och Stina, Elina och Saga och Nina, Marlena och Nelson! Äntligen ska man få träffa lill-Nelson och snosa lite bebis :-) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0