Våran fredag

Nu är de flesta möblerna på plats, men det är ännu ofärdigt. Datorn ska ju (tyvärr) ut hit när jag börjar pyssla i Gabriels rum och så ska vitrinskåpet borras upp. Vi är verkligen helnöjda! Känns helt klart värt att ha bekostat det själv.

Igår när målaren kom smet jag och Gabriel över till Johanna och surrade en stund.  Fick jaga runt lilleman i vardagsrummet då han gjorde sitt yttersta för att få tag i alla ljuslyktor han såg! :-)

Efter det gick vi hem och hämtade upp S och gick vidare till Kristina, Andreas och Vendela för lite våffellunch. Det var trevligt som vanligt! Varför samlas man inte oftare och till exempel äter lunch tillsammans? Jag tycker det är supermysigt! Gabriel lekte med Vs alla köksleksaker. Blir nog att inhandla såna nästa ikeatripp! Kanske får ge honom ett litet minikök? Dock inte det från ikea, tycker det är riktigt gräsligt! Helst av allt hade jag velat bygga honom ett litet kök, men rummet är alldeles för litet för det..

Kvällen spenderade vi på hemmaplan. Mormor och Björn var förbi en sväng och lämnade 2 t-shirts som de köpt till lilleman på Noliamässan. På den ena stod det "Mormor är min bästis. Så de´ så". Det stämmer nog in rätt bra faktiskt :-) Krister kom förbi också och umgicks hela kvällen. Kort och gott hade vi en superbra dag tillsammans med människor vi trivs med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0