Overaller

Idag var jag ju förbi arbetsförmedlingen för att få veta att jag inte behöver ha någon kontakt med dem ännu! Skönt! De hade samma regler som försäkringskassan så jag behöver inte stå som arbetssökande sålänge jag tar ut-/jobbar minst 5 dagar i veckan. På så sätt får jag behålla min SGI.

Efter det mötte vi upp Kristina och Vendela och gick uppåt stan. Hittade en vinteroverall och en vindoverall åt Gabriel på Kappahl som jag ska köpa efter löning. Blev glatt överraskad när jag hittade en vinteroverall i strl 80 åt Gabriel. H&M och Lindex bland annat har bara "lekbara" vinteroveraller från strl 86 och eftersom det är dax för dagis i januari när det är som kallast kan han ju inte ha en bebisoverall! Han är ju ingen bebis längre, eller jo, min bebis kommer han nog alltid vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0