Idag har jag och Kristina spenderat dagen i grannstaden för shopping! Det var supertrevligt som alltid att umgås med henne :-) Det var faktiskt rätt skönt att få komma iväg ensam också. Gabriel har blivit väldigt mammig den senaste tiden och vi kan knappt vara i olika rum så är det skrik och panik. Men det var härligt att mötas av världens största leende och "MAMMA, MAMMA, MAMMA!!" när jag kom hem ;-)

Kom i alla fall hem med det jag skulle plus lite till! Vinterhandskarna åt lilleman var ju egentligen anledningen till att åka! Nu är det bara 2 vintermössor, fleeceställ och vinterskor kvar så är Gabriel redo för vintern. Men trots att det bara är augusti så känner jag mig stressad, haha! Jag gillar att ha saker och ting färdigt i tid.

Bästa älskligen hade hämtat ut mina skor idag och de är så himla fina! Men när jag provade dom efter att ha gått en hel dag så var den vänstra skon lite trång då jag sväller om den foten ännu. Fan, fan, fan! Ska prova dom imorgon igen och se hur det känns.. Men jag vill ju så gärna ha dom!!

Här kommer lite bilder på dagens shopping. Inte de bästa bilderna, men jag hade en liten virvelvind som härjade och skulle dra ner allting från bordet brevid mig ;-)


Vantar från Pop och sötaste mössan från Villervalla


Filt från H&M, ena sidan är bomull och andra är mysig velour



Tröja från H&M


Muminbody från Lindex


Gabriel fick klossar i födelsedagspresent av gammelmoster Veronica med familj, tyvärr hade han redan såna och då jag inte hittade något i leksaksväg på Barnens Hus så bytte jag till en skål med sugpropp, en haklapp och en dreggelskarf - med Pingumotiv givetvis ;-) Gabriel behöver verkligen tallrikar med sugpropp då han tycker det är så himla roligt att vända den uppochner över huvudet!


Själv köpte jag mig en oversize tröja och ett par tränings-/mjukisbyxor! 

En mycket lyckad shopping dag alltså, och faktiskt rätt så snäll mot plånboken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den är så mysig så den lyckades hon bra med. Vilka fina kläder, och alltid underbart när en shopping dag är snäll mot plånboken. :)

2010-08-27 @ 21:40:43
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0