Min dag!

Idag fyller jag 22 år! Dagen till ära spederas bara med en massa jobb. S jobbar dag och jag jobbar kväll, så Gabriel får vara några timmar hos farmor idag. Jag börjar inte förrän 15.30 så jag och G hinner mysa och busa under dagen. Och eftersom vi båda jobbar hela helgen så blir det fika på måndag istället.

Fick en rolig överraskning inatt. Jag och hjärtat såg tv när jag blev sugen på nötcreme som jag visste vi hade i skafferiet. Simon erbjuder sig att hämta påsen och när jag tittar i påsen ligger det ett litet silvrigt paket där i..



Jag blev jättechockad eftersom jag redan fått min födelsedagspresent i förskott. Som förvövrigt var en tatueringstid! :-) Men den får jag vänta på till januari.

I det lilla silvriga paketet låg ett otroligt vackert Efva Attling-halsband från med gravyren "KÄRLEK".


Bilden är lånad härifrån!


Jag kunde inte hålla tårarna borta när jag såg det. Kärlek är ett sånt mäktigt ord och jag kommer bära halsbandet med stolthet. Han är underbar och jag älskar honom så otroligt mycket! Det var verkligen det perfekta sättet att säga Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Nåååååå va gullit av S :-) Stort grattis på din dag kussan. Hoppas du får någon välförtjänt paus på jobbet. Kram på er alla 3 men speciellt dig på din födelsedag!

2010-08-06 @ 12:25:59
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Linn h

Grattis på din dag!

2010-08-06 @ 15:04:14
Postat av: Johanna

Nå, vad gulligt!

2010-08-06 @ 16:35:03
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0