07.12.2010

Idag känner jag mig på lite dåligt humör. Tänker på allting Simon går igenom just nu, och allting som går fel. Inte nog med att han måste hinna sörja, han blir skickad mellan olika myndigheter som bara säger olika saker hela tiden. Han står i princip på ruta ett igen eftersom ingen kan ge honom rätt information. Och emellan allt gorm jobbar han och håller humöret på topp för att vara en bra pappa och sambo. Och det är han, den bästa ♥ Han kämpar på mitt hjärta..

Idag har vi inte mycket inplanerat. Jag och lillebus ska upp en sväng på stan och fixa med lite julklappar. Hoppas det fixar sig NU, det har då inte alls gått som jag vill hittills. Skulle behöva ner till tågstationen också och hämta ett paket med det går inte riktigt när jag har Gabriel i vagnen då det bara är en massa trappor och annat.

Ska lägga mig i soffan och slötitta på top model nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: Elina

:( Bli skickad från myndighet till myndighet är riktigt irriterande och så ska det inte vara. Bästa Simon, tur ni har varandra. Hoppas julklapps letandet går bra, KRAM

2010-12-07 @ 13:07:38
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Usch så tråkigt! Hoppas att allt reder ut sig snart! Ni får stötta och hjälpa varandra!

2010-12-07 @ 13:37:01
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: britta

Jag älskar och tänker på er.



Ring mig om ni behöver hjälp, min syster/pappa gjorde nyss samma sak som Simon gör nu.

2010-12-07 @ 21:13:25
URL: http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0