08.12.2010

Jag som efterlyste träningsvärk till idag, men icket. Alltså jag har haft träningsvärk 1 gång sen jag började träna. Vad kan det bero på egentligen? Så otränad som jag är borde jag ha träningsvärk typ varje gång jag varit där. Hur tokigt det än låter så VILL jag ha träningsvärk!

Eftersom vi skippade stan igår ska vi gå en vända när Gabriel vilat. Planen är väl att att försöka handla färdigt alla julklappar, vi får väl se hur det går. Jag har fortfarande julstämning likamed noll, men det kommer nog tids nog, typ när vi klär granen. Undrar om julgran och en vild 17 månaders kille är en bra komb hihi?! :-) Igår slog det mig att Gabriel blir ju 1½ år i januari. Herregud! Jag kan knappt förstå det. Vars tog min lilla bebis vägen?! Blir så fascinerad ibland över allt han kan, eller förstår. Som att kasta blöjan, borsta tänderna, hämta vissa saker etc.. Han är verkligen underbar våran kille! Vissa dagar gör han allt för att driva sina föräldrar till vansinne, men det kompenserar han med all kärlek han ger oss. Jag älskar honom så otroligt mycket, han är mitt allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske är duktig på att stretcha. Då får man i regel inte så mycket eller någon alls

2010-12-08 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0