Äntligen!

Jag är just nu en väldigt GLAD och NÖJD tjej som alldeles nyss kommit hem från träningen. Det var himla skönt att äntligen få träna lite igen. Ökade lite vikter i styrketräningen då jag misstänker att jag kört alldeles för lätta. Tycker det är lite svårt att veta riktigt vilken vikt som är bra, ena kan kännas alldeles för lätt medan snäppet högre vikt är för tungt. Är ju inte helt frisk ännu heller så det är nog också en av anledningarna till att kroppen känns väldigt trött just nu. Hur som helst är jag glad att jag tog mig iväg, jag behövde det verkligen! Jag hoppas jag vaknar ännu lite friskare imorgon så jag kan köra ett till styrke-/konditionspass då.

Nu är det duschen som gäller och sen ska jag krypa ner under täcket. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Liselle Johansson

Bra jobbat!!

Lyssna på kroppen så du inte åker dit...känns piss för mig nu har inte kunnat köra regelbundet på 2-3 veckor...blääää säger jag åt allt vad sjukdomar heter!!

2010-12-07 @ 23:23:26
URL: http://smafotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0