BIA, dagisplats & bodystep release.

Jag är fruktansvärt nöjd efter dagens BIA! -4 kg de senaste 4 veckorna, varav 3,7 kg var rent fett. Jag är så otroligt lättad! Förstår mig bara inte riktigt på min kropp, alltså hur jag kan ha gått ner såpass mycket med all stress, allt slarv och nästan ingen träning. Jag kan knappt förstå själv att jag faktiskt gått ner 15,6 kg, det känns så.. märkligt.. men BRA! Nu är jag halvvägs! Hade som väntat också tappat endel muskler, men nu ser jag framemot att bygga de kommande 4 veckorna istället! Har inte hunnit med att ta någon bild idag, men det dyker förmodligen upp några före- och efterbilder imorgonkväll!

Idag har vi också blivit erbjuden en dagisplats från den 10 januari åt Gabriel på vårat 2:a handsval. Vi har hunnit prata igenom det lite och vi kommer att tacka ja till den platsen, men stå kvar i kö ifall att det blir någon ledig plats på 1:a handsvalet. Det enda som känns lite sisådär är att jag vet att kommunen sagt upp lokalen från höstterminen 2012, är dock ännu inte bestämt om det ska läggas ner helt eller bara flyttas. Förhoppningsvis läggs det inte ner i alla fall, för då kommer det bli omöjligt att få plats på ett kommunalt dagis i centrum. Är ju redan alldeles för få. Nåja.. Och Gabriel växte verkligen upp i mina ögon när jag nu vet att han kommer börja dagis snart. Helt plötsligt blev han bara så.. stor?

Ikväll har jag varit på releasen på bodystep 82. Första gången jag testar bodystep och gud så roligt det var, men JOBBIGT! Lär ha en träningsvärk som heter duga imorgon, eller jag hoppas på liiite träningsvärk i alla fall. Nu ska jag försöka gå en gång i veckan så jag kommer in i koreografin.

Nu ska jag krypa ner under täcket för imorgon väntar jobb mellan 7.30-16.30! Undrar när jag ska hinna med min stor-/julstädning egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa gång hänger jag med på bodysteppen, har saknat det SÅÅÅÅ massa, visst var det kul? :) Hihi!

2010-12-16 @ 01:13:38
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis, du är verkligen duktig!



Shit allså, de små växer verkligen så fort! Jag minns det som i förra veckan när jag och Mallan kom till er när Gabriel bara var en liten pytt och nu ska han börja dagis. Vi har ansökt om plats till hösten 2011, så får se vart vi får. Om jag nu klarar av att han ska börja på dagis dvs hahah

2010-12-16 @ 08:43:28
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra jobbat!! Förstår att du är nöjd och att det känns overkligt, kommer ihåg hur det var själv..



SÅ skönt att det äntligen löst sig med dagisplats och ni kan andas ut! Och vänta bara, om du tycker han är stor nu så kommer han växa massor bara av att börja dagis. När man får veta allt de klarar själv, hör och ser hur de utvecklas kan man knappt tro det. Så spännande!

2010-12-16 @ 09:52:48
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Britta

Vad glad jag blir när jag läser detta!

För dina resultat och för dagisplatsen!



2010-12-16 @ 09:56:58
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: emma

aaah lägg upp en bild nu! vill njuta av synen av dig snyggis och dina underbart bra resultat! :)

2010-12-17 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0