Dagens

[X] städa
[X] träna
[  ] ringa dagis och boka inskolningen
[  ] ica och middagsmatlagning

Det är dagens planer i korthet! Inte mycket inplanerat idag alltså. Var tänkt att prästen skulle komma hit om en stund och boka allt till begravningen men hon ringde precis och lämnade återbud.

Tänkte ringa förskolan där Gabriel ska börja också. Har en massa frågor om schema och allt annat. Allt känns extra gormigt när jag bara springvikar.

Körde 65 minuter på crosstrainern imorse. Kände att jag ville satsa på kaloriförbränning nu efter julhelgen även fast jag skulle behöva styrketräningen också, men jag tycker det blivit så tråkigt. Har ju bara tappat muskler hittills, 2 kg för att vara exakt och det är lite mer än vad jag borde gjort. Vill ju att det ska ge något! Men efter nästa BIA ska vi boka in en ny tid för en genomgång av gymmet. Någonting måste jag ju göra fel, vet bara inte vad. Ena vikten är för lätt och den andra alldeles för tung. Och jag vill verkligen inte riskera att skada mig. Så jag kanske helt enkelt bara kör med för lätta vikter.

Nä nu ska jag ta mig en kaffekopp och sen bygga ihop Gabriels nya fina stol! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0